Care a fost cea mai vândută maşină în 2013 în fiecare ţară din Europa?


Nov--Dacia-Logan-DynamiqueLogan Sport

Care sunt autoturismele preferate ale europenilor?

Răspunsul variază de la ţară la ţară, iar cel mai popular automobil dintr-o ţară oferă o perspectivă interesantă asupra statelor europene.

Utilizatorul Reddit eurocrat97 a colectat statisticile referitoare la vânzările auto din toate ţările europene pentru a întocmi o hartă cu cele mai populare branduri de autoturisme la nivelul fiecărui stat din Europa.

Iată harta ce a rezultat în urma acestui efort:

Brandul Dacia se găseşte pe prima poziţie în mai multe ţări, printre care România, Bulgaria, Republica Moldova, Maroc şi Algeria. 

Vânzările globale de autovehicule sub brandul Dacia ale grupului Renault au crescut cu 24,3% în primele şase luni, la 263.110 unităţi, asigurând în cea mai mare parte din avansul de 4,7%, la 1,37 milioane de maşini, al producătorului auto francez.

Vânzările de autoturisme ale Dacia au crescut cu 22,7%, la 245.553 unităţi, iar cele de autovehicule comerciale uşoare au urcat cu 52,9%, la 17.557 unităţi, se arată într-un comunicat al grupului francez.

„Prima jumătate a anului a fost în mod cert o surpriză uriaşă în ceea ce priveşte rezultatele din Europa de Vest şi brandul Dacia”, a declarat Arndt Ellinghorst, analist pentru sectorul automotive la firma ISI Group, din Londra, citat de Bloomberg.

Înmatriculările Dacia în Marea Britanie au crescut cu 85,5% în primele şase luni ale anului, la 12.976 de autoturisme, avansul fiind cu mult peste cel de 10,6% înregistrat de piaţă, la 1,3 milioane de maşini, potrivit datelor Asociaţiei britanice a producătorilor şi dealerilor de maşini (SMMT).

Cota de piaţă a mărcii Dacia în Marea Britanie a crescut în primele şase luni la 1,01%, de la 0,6% în intervalul similar al anului trecut.

În luna iunie, vânzările Dacia au înregistrat un avans de 5,58%, la 1.931 de autoturisme, conferind mărcii o cotă de piaţă de 0,85%, similară cu cea din iunie 2013.

Înmatriculările de autoturisme Dacia noi în Franţa au crescut cu 30,4% în primele şase luni ale anului, la 58.582 unităţi, înregistrând cel mai puternic avans dintre mărcile cu vânzări semnificative, în timp ce piaţa a urcat cu 2,9%, la 958.776 de maşini.

Vânzările Dacia în Germania au crescut cu 7,6% în primele opt luni ale anului, la 34.189 de autoturisme, avansul fiind de trei ori mai rapid decât cel de 2,6% consemnat de piaţă, care a totalizat 2,02 milioane unităţi.

 

Surprizele pregătite de producătorul român sunt așteptate cu nerăbdare!

Sursa: Descoperă.ro

Categorii: Actualitate, auto, inedit, Stiinta & Tehnica | Etichete: , , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

%d blogeri au apreciat asta: