DaciaAttitude… publicația fanilor!


Foarte mulţi clienţi Dacia au ales această marcă pentru reputaţia foarte bună în ceea ce priveşte fiabilitatea. Agitaţia din jurul brandului nu e deloc gratuită.

Olivier Duhautoy
Redactor-şef Daciattitude

După ce cariera de piaţă a mărcii Dacia a primit odată cu declanşarea crizei o direcţie neanunţată de nimeni, brandul românesc dovedind una dintre cele mai spectaculoase creşteri din industria auto europeană, clienţii vest-europeni au început să cunoască din ce în ce mai bine produsele şi povestea constructorului de la Mioveni. Iar unii dintre cei mai dedicaţi clienţi europeni ai celor de la Dacia sunt cei francezi, care bat anual recorduri de asistenţă la celebrul Picnic Dacia, care în acest an a strâns nu mai puţin de 15.000 de participanţi.

Ultima „ispravă” a fanilor Dacia din Franţa este o revistă dedicată mărcii şi care se găseşte începând din această săptămână la chioşcurile de ziare din Hexagon, Numele său este Daciattitude, va apărea pe piaţă de patru ori pe an şi costă 3.9 euro. Dedicată complet produselor pe care Dacia le are în Franţa, noua revistă îşi propune să completeze peisajul publicistic francez cu o publicaţie mono-marcă construită complet de fanii brandului, independent de cei care conduc biroul Dacia în Franţa.

Redactorul şef al revistei Daciattitude, Olivier Duhautoy, susţine că ideea revistei există deja de un an şi jumătate, iar cele 500.000 de maşini pe care Dacia le-a vândut în Franţa sunt un argument îndeajuns de puternic pentru ca revista să aibă o piaţă proprie. Jurnalistul spune că revista se va concentra pe poveştile diferiţilor clienţi Dacia: „În primul număr, Anthony – un pasionat de astronomie – povesteşte cum şi-a amenajat Loganul MCV ca pe un camping-car. De asemenea, avem povestea unui veterinar care foloseşte unul dintre modelele mărcii sau responsabilii unei secţii de poliţie municipale care-şi derulează activitatea cu ajutorul unei flote de maşini Dacia”, spune Duhautoy.

Printre celelalte subiecte interesante din revista nou-lansată se numără un test cu recent prezentatul Dacia Duster facelift şi, de asemenea, primele impresii de la volanului noul Logan MCV. Nici zona istorică a mărcii Dacia nu este ignorată, revista prezentând povestea posesorului unui exemplar Dacia 1410 Sport.

 

Un posibil urmaș al „Dacia 1410 Sport” se prefigurează…

 

Logan Sport 2014

Ionuț Păun

 

Categorii: Actualitate, auto, inedit, Stiinta & Tehnica | Etichete: , , , , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

%d blogeri au apreciat asta: