2012… un an de excepție pentru Dacia!


 

-dacia-sandero-stepway-5

Creșterea vânzărilor continuă

In urmă cu aproximativ doi ani când Dacia anunța valori record pentru unitățile auto vândute pe piața vest-europeana în special în Germania și Franța, multi dintre romani spuneau ca argumentul hotărâtor erau programele de tipul ” rabla ” din tarile respective. Cu toate acestea pe piețele externe, Dacia a înregistrat în cursul anului 2012 o creștere cu 8% a vânzărilor, principalele performere fiind piețele din zona Euromed (nordul Africii și bazinul mediteranean), cu o creştere de 26,6%.

Vânzările în Europa Occidentala s-au menținut la un nivel comparabil cu cel din anul precedent în contextul în care piața regionala a scăzut cu 8,6% iar programele de stimulare a înnoirii parcului auto au încetat. In total, în perimetrul Europei Occidentale, au fost vândute anul trecut peste 230 000 de vehicule marca Dacia.

Franța a dominat, şi în 2012, topul vânzărilor Dacia pe tari, cu 84 522 unități comercializate, urmata de Germania, cu   46 590 unități şi de Algeria, cu 41 710 vehicule.

In România datorita crizei, vânzările Dacia nu au atins cifre formidabile, însă a rămas pe locul I.

Vanzari Dacia pe modele in Romania in 2012

Model

Unitati

Sandero (inclusiv Stepway)

  1 235

Logan berlina

  9 208

Logan MCV

  1 940

Duster

  5 447

Lodgy

 1 056

Dokker

   316

Noul Logan

   573

Noul Sandero (inclusiv noul Stepway)

   275

 

Logan VAN

  1 355

Logan Pick Up

    455

Dokker VAN

    288

Total

                                22 148

Top 10 destinatii export in 2012

 

Tara

  Unitati

Franta

     84 522

2 Germania

     46 590

3 Algeria

     41 710

4 Turcia

     28 964

5 Italia

     26 832

6 Spania

     17 847

7 Belgia

     13 000

8 Polonia

     10 282

9 Austria

      6 557

10 Elvetia

      5 505

Toate eforturile vor fi indreptate acum spre piata din Marea Britanie.

Britanicii sunt invitați să cumpere automobile Dacia, printr-un spot TV creat special pentru ei și difuzat în seara în care s-au jucat meciuri de fotbal în FA Cup, anunță automarket.ro.  

Dacia a lansat primul spot TV, creat special pentru britanici

Marca românească de automobile, se pare ca joaca in 2013 in liga mare și promovează Sandero, Sandero Stepway şi Duster pe piaţa din Marea Britanie într-un prim spot TV publicitar, creat special pentru locuitorii acestei țări. Potrivit sursei citate, reclama a fost difuzată în seara în care s-au jucat meciuri de fotbal în FA Cup. Gama simplă a automobilelor Dacia promovate pornește de la prețul de 5.995 lire sterline. Se pare ca în sfârșit fanii TopGear vor urmării teste făcute în stilul inconfundabil!

Piața din Nordul Africii se pare ca va devenii un alt motor de dezvoltare a vânzărilor mărcii Dacia.

* Maroc (centru de productie Dacia)

   27 097

 

Categorii: Actualitate, auto, inedit, Stiinta & Tehnica | Etichete: , , , , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

%d blogeri au apreciat asta: