Strategii de marketing…Dacia & Yamaha!


Pentru ca o firmă să-și desfăşoare activitatea pe piaţă în condiţii optime,trebuie pe de o parte să analizeze piața pe care acţionează, iar pe de altă parte să-și adapteze activitatea, astfel încât să poată fructifica oportunitățile pieţei, evitând eventualele dificultăţi. Capacitatea unei firme de adaptare la cerințele mediului depinde de potențialul material, uman, financiar și informaţional. Pentru o eficiență ridicată a activităţii firmei este necesară analiza evoluției în timp si spaţiu a resurselor interne, precum şi a factorilor externi.

Dacia a inceput sa comercializeze in Germania noul sau model Duster impreuna cu japonezii de la Yamaha”

Acum masina primeste standard un cui de tractare care trebuie sa transporte fara probleme noua barca Yamaha 310S Zodiac.

Așadar, Dacia comercializează în premieră împreună cu Yamaha pachetul Yamaha Marine Package care include pe lângă mașina propriu-zisă și o barcă cu motor destul de puternică.

Pretul unui Duster in Germania este de 10.990 euro in timp ce barca celor de al Yamaha costa in medie 13.190 euro.

Dacă cumperi pachetul oferit de către Dacia primești un discout de peste 3000 euro la achiziția bărcii.

In prețul pachetului intră evident și platforma de transport a barcii Yamaha.

Ionuț Păun

Categorii: Actualitate, auto, inedit | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

%d blogeri au apreciat asta: